Poziv za podnošenje prijava za dodjelu bespovratnih sredstava je jedna od aktivnosti u okviru druge faze projekta Via Dinarica, koji implementira i sufinansira Razvojni program Ujedinjenih nacija u Bosni i Hercegovini (UNDP BiH), uz finansijsku podršku Agencije Sjedinjenih Američkih Država za međunarodni razvoj (USAID BiH) i Agencije za razvojnu saradnju Republike Italije (AICS). Druga faza ovog projekta se provodi u saradnji sa domaćim partnerima – Ministarstvom vanjske trgovine i ekonomskih odnosa Bosne i Hercegovine, Federalnim ministarstvom okoliša i turizma, Ministarstvom trgovine i turizma Republike Srpske, lokalnim vlastima, nevladinim i privatnim sektorom aktivnim u turizmu. Inicijativa Via Dinarica ima za cilj da promoviše značajne prirodne i kulturne resurse područja Zapadnog Balkana, da omogući bavljenje avanturističkim aktivnostima ljubiteljima prirode iz cijelog svijeta te da očuva planinska područja, kulture i predjele koji predstavljaju oazu netaknute prirode u Evropi.

Ovaj javni poziv sufinansiraju Agencija Sjedinjenih Američkih Država za međunarodni razvoj (USAID BiH) i Agencija za razvojnu saradnju Republike Italije (AICS), a cilj mu je da doprinese poboljšanju ekonomskih prilika i životnog standarda duž staza Via Dinarice putem integracije domaćih proizvoda u turističku ponudu.

U skladu s gore navedenim, ovaj Javni poziv za podnošenje prijedloga projekata se odnosi na sljedeće 2 prioritetne oblasti:

Prioritetna oblast 1:

Jačanje procesa proizvodnje i prerade proizvoda u cilju integracije/uključivanja domaćih, tradicionalnih proizvoda u turističku ponudu duž staza Via Dinarice unutar sljedećih jedinica lokalne samouprave: Bosanski Petrovac, Centar Sarajevo, Gacko, Jablanica, Kalinovik, Konjic, Mostar, Mrkonjić Grad, Posušje, Prijedor, Prozor-Rama, Ravno, Rudo, Sokolac, Stolac, Teslić, Tomislavgrad i Trebinje.

Prioritetna oblast 2:

Jačanje prodajnih mjesta u cilju integracije/uključivanja domaćih, tradicionalnih proizvoda u turističku ponudu duž staza Via Dinarice unutar sljedećih jedinica lokalne samouprave: Konjic, Mostar, Prijedor, Sarajevo i Trebinje.

Podnosilac prijave može podnijeti maksimalno jedan projektni prijedlog po svakoj prioritetnoj oblasti ovog javnog poziva.

Ukoliko podnosilac prijave dostavi više od jednog projektnog prijedloga po prioritetnoj oblasti, nijedan projektni prijedlog se neće uzeti u razmatranje.

 

Pozivaju se svi zainteresovani i kvalifikovani potencijalni podnosioci prijava, koja žele učestvovati u ovoj aktivnosti projekta, da dostave svoje prijedloge projekata, uključujući i svu prateću dokumentaciju, najkasnije do srijede, 07.04.2021. godine do 16:00 sati. Sve prijave slati isključivo na adresu:

 

Razvojni program Ujedinjenih nacija (UNDP)

UN House, Zmaja od Bosne bb, 71 000 Sarajevo, BiH

Druga faza projekta Via Dinarica

Sva dodatna pitanja u vezi ovog poziva se mogu dostaviti isključivo putem elektronske pošte, najkasnije 7 dana prije isteka roka za podnošenje prijava, sa jasno naznačenim nazivom poziva u predmetu poruke, i to na sljedeću e-mail adresu: registry.ba@undp.org.

Molimo da u e-mail-u naznačite da se pitanja odnose na projekat Via Dinarica.

Neposredno nakon objave javnog poziva projekat Via Dinarica će organizovati info sesiju tokom koje će se prezentirati svi aspekti javnog poziva te pojasniti uslovi i kriteriji. Pored ovoga, tokom sesije potencijalni podnosioci prijava će imati priliku postavljati pitanja o javnom pozivu.

Info dani za ovaj javni poziv će se održati u sljedećim terminima:

  • prva info sesija: srijeda 24.3.2021. godine u 10.00 sati,
  • druga info sesija: petak 26.3.2021. godine u 10.00 sati.

Info sesije će biti održane putem online platforme (Zoom) za video i audio konferencije.

Za prijavu na jednu od info sesija potrebno je poslati ime i prezime, e-mail adresu na koju će biti upućen poziv za uključivanje u online info sesiju, te napomenu za koju info sesiju se prijavljujete (prva ili druga info sesija), s naslovom/predmetom Prijava na Via Dinarica info dane.

Prijavu je potrebno poslati na e-mail adresu registry.ba@undp.org i to za:

  • prvu info sesiju, koja će se održati u srijedu, 24.3.2021. godine u 10.00 sati, najkasnije do utorka, 23.3.2021. godine (do 12.00 sati).
  • drugu info sesiju, koja će se održati u petak, 26.3.2021.godine u 10.00 sati, najkasnije do četvrtka, 25.3.2021. godine (do 12.00 sati).

Nakon isteka roka za prijave na jednu od info sesija, prijavljene osobe će, na navedenu e-mail adresu, dobiti link za priključivanje na video konferenciju u odabranom terminu.

Smjernice za podnošenje prijedloga projekata i ostali potrebni obrasci mogu se preuzeti ovdje.